top of page
top-view-cup-tea-calculator-female-hands-dark-table.jpg
Program is over

Մի փոքր շքեղություն

25 մրտ, 2024 թ. - 13 ապր, 2024 թ.

  • 20 Days
  • 1 Step

About

Հյուրանոցի անձնակազմը և մենեջերներն ունեն հաճախորդների սպասարկման ամենադժվար գործերը, և դա ավելի դժվար է դառնում, երբ դուք աշխատում եք շքեղության ոլորտում: Բարձր մակարդակի հյուրանոցները պահանջում են բոլոր հարմարությունները, ներառյալ ակումբները, առողջարանները, մարզադահլիճները և լողավազանները: Դեկորը հաճախ ոգեշնչող է, և սենյակները հագեցած են ամենալավ ապրանքներով, և երբ բարձր մակարդակի յուրաքանչյուր հյուրանոց առաջարկում է նույն շքեղ հարմարությունները, ծառայության որակը առաջնային նշանակություն ունի: Ծառայության որակի մակարդակը կախված է աշխատողների որակից: Վստահությունը, հարգանքը, անկեղծությունը, պատասխանատվությունը և հոգատարությունը շքեղ հյուրընկալության հիմնական արժեքներն են. դա անձնակազմի անհատական գործողությունն է, որը մեկ բրենդն առանձնացնում է մյուսից: Որակները վերաբերում են գիտելիքներին և հմտություններին: Հետևաբար, անձնակազմի վերապատրաստումը շատ առումներով կարևոր է, այն բարձրացնում է արտադրողականությունը, մինչդեռ աշխատակիցները զինված են մասնագիտական գիտելիքներով և փորձառու հմտություններով, և փակում է իրական կատարողականի և բիզնեսի իդեալական պահանջների միջև առկա բացը` ավելի մեծ կազմակերպչական արդյունավետության և հաջողության հասնելու համար: Դասընթացի առաջարկի նպատակն է բարձրացնել վստահությունը հյուրերին մոտենալու համար, բարելավել հաճախորդների սպասարկումը, դրական վերաբերմունքը աշխատավայրի նկատմամբ: Այն բաղկացած է 9 մոդուլից՝ առաջին գծի աշխատակիցների համար անհրաժեշտ գիտելիքներով և հմտություններով: 2. Թիմի կառուցում. Թիմի ձևավորումն այն հմտությունների, ուսուցման և ռեսուրսների տրամադրումն է, որոնք աշխատակիցները կարող են ներդաշնակ աշխատել: Բայց իսկապես արդյունավետ լինելու համար այն պետք է լինի շարունակական գործընթաց: 3. Հաճախորդների բողոքների մշակում: Նույնիսկ լավագույն կազմակերպություններում հաճախորդները երբեմն դժգոհում են, և կարևոր է, թե ինչպես են աշխատակիցները վերաբերվում առարկություններին: 4. Աշխատավայրում էթիկետը. Հյուրերը տեսնում են ավելին, քան հարդարանքն ու արտաքին տեսքը: Նրանք դիտում են, թե ինչպես են անձնակազմի անդամները տանում իրենց: Ուստի հյուրանոցի անձնակազմը պետք է իմանա էթիկետի և բարքերի մասին: 5. Արդյունավետ հաղորդակցություն: Երբ աշխատակիցները չեն կարողանում հստակ շփվել, խնդիրներ են առաջանում. հաճախորդների պահանջները կորչում են, տեղեկատվությունը սխալ է մեկնաբանվում: 6..... 7..... 8...

You can also join this program via the mobile app. Go to the app

Price

45 000,00 ֏

Share

bottom of page